1. Kada bi trebalo napraviti rezervaciju?
Naša firma poseduje velike količine inventara koje uvek i u svakom trenutku imamo na raspolaganju, ali zbog naše organizacije dostave najbolje bi bilo rezervisati 5-10 dana ranije da bismo mogli da ispoštujemo tačno vreme dostave. Ukoliko niste u mogućnosti da rezervišete par dana unapred, a imate potrebu za našim inventarom istog trenutka, slobodno nas kontaktirajte, a mi ćemo naći najbolji mogući način i rešenje da vas ispoštujemo i napravimo saradnju. Rezervaciju možete uraditi putem telefona 063/756-12-06 ili putem maila reventar@gmail.com
2. Kolika je cena određenog nameštaja-inventara po komadu?
Tačnu cenu vam možemo dati kada nam javite tačan broj inventara, vreme dostave, vreme preuzimanja, lokaciju na koju vam dostavljamo inventar jer je u našu cenu uključeno iznajmljivanje, dostava, postavka, odvoženje, pranje i sređivanje inventara.
Okvirne cene iznajmljivanja po komadu su:
- barski sto od 3-5€
- barski sto sa stolnjakom od 5-7€
- barski sto sa navlakom od 5-7€
- svetleći barski sto sa navlakom od 10-12€
- poliuretnaski svetleći barski sto od 13-15€
- led taburei i kugle od 5-10€
- barske stolice bez naslona od 2-2.5€
- barske stolice sa naslonom od 2.5-3€
- konferencijske stolice oko 2-3€
- obične plastične stolice oko 2-2.5€
- banket stolovi oko 20€
- stolovi za kafiće oko 10-15€
- taburei i niske stolice oko 2-3€
- pagode oko 40-50€
- suncobrani oko 35-45€
- grejalice oko 50-65€
- ventilatori oko30-50€
- garderoberi oko 20€
- promo pultevi oko 30-50€
- čaše oko 0.30€
Gore navede cene su okvirne i na njih se dodaje trošak usluge dostave, montaže, odvoženje, pranja i zbog toga cene mogu da osciliraju, ali su navedene da bismo vam okvirno približili našu ponudu.
3. Da li se inventar iznajmljuje na 24h, ili može i na sat-dva?
U našoj ponudi se podrazumeva iznajmljivanje na 24h, ali postoji mogućnost dogovora i na duže od 24h, ili na par sati ukoliko vam je to potrebno.
4. Da li vi dostavljate inventar?
Naš tim vam dostavlja inventar na datu lokaciju u dogovoreno vreme, postavlja i odvozi po dogovoru.
5. Da li vi perete stolnjake?
U cenu je uključeno i pranje stolnjaka, tako da vi nemate nikakvu obavezu što se tiče rada.
6. Da li se oštećeni inventar plaća?
Inventar morate vratiti u istom stanju u kojem smo ga isporučili. U protivnom morate refundirati oštećenja po dogovoru.
7. Da li imate opciju plaćanja preko računa?
Možete platiti našu uslugu u kešu ili na račun preko firme ukoliko to želite. Naša firma je u sisteu PDV-a, pa se na date cene dodaje PDV.
8. Da li morate platiti unapred?
Plaćanje se vrši prilikom dostave inventara.
9. Da li vršimo dostavu na teritoriji cele Srbije?
Naš tim vam stoji na raspolaganju bez obzira na lokaciju i vreme dostave. Mi smo tu za vas.